Üdvözöllek a blogon! ♡


Szia!

Ha fogalmad sincs, miért vagy itt, ez az első látogatásod a blogra, vagy csak szeretnél valamiféle bevezetést kapni, akkor ezt a bejegyzést mindenképpen olvasd el - ígérem, nem lesz olyan hosszú. :)

Szerény kis blogom K-pop fanfiction-ökkel foglalkozik, mint ahogy biztosan már első ránézésre is észrevetted. Ha megnézed a fent felsorolt oldalakat, könnyedén leolvashatod, mely bandákkal, idolokkal szoktam leginkább történetet alkotni.
A blogger használatát 2018 augusztusában kezdtem el ismét, majdnem három év wattpadon való írás után. A wattpad felhasználónevem chageworLds, melyet még ma is használok a fanfiction-ök világában. Nem mindegyik írásomat tettem át wp-ről ide, csupán azokat, melyeket nagyon hiányoltak az olvasóim (♡), illetve amelyeket én is elfogadhatónak találtam.
Szerk.: Ismét működik a wattpad oldalam is, ott várlak titeket még több történettel! <3

Összegyűjtöttem néhány információt, melyre esetleg kíváncsi lehetsz, vagy hasznos lehet számodra:


ꝋ Az itt megtalálható összes fanfictiont én magam írtam, ezért kérlek, ne használd fel őket az engedélyem nélkül.

◊󠇛 Írhatsz negatív véleményt, kritikát is a történeteimről, ha szeretnél - bár, a régebbi írásaim már kielemzésre kerültek néhányszor. :) 

ꝋ A blog témája az univerzum; bolygók; csillagok; a világűr, mivel különlegesnek és gyönyörűnek találom a Földön túli világot, és - bocsi ez nyálas lesz - mivel egyrészt a történeteimben szereplő csodálatos emberek jelentik számomra az univerzumot. 

ꝋ Ha bármilyen tanácsod van a blog szerkesztésével, vagy az írással kapcsolatban, nyugodtan írd meg nekem. 

◊󠇛 Ha szeretnél esetleg több fanfictiont olvasni egy adott idollal, vagy bandával (olyanokkal is, akikkel még egyetlen történetem sincs), egészen nyugodtan a tudtomra adhatod, hiszen a célom, hogy Nektek tetsszen az itt lévő tartalom. ♡

◊󠇛 Minden feliratkozásnak, s kommentnek nagyon-nagyon örülök. ♡


Néhány sor magamról: 

(Zárójelben gyorsan megjegyzem, hogy naaagyon szívesen barátkozok, és természetesen én szívesen megismernélek titeket közelebbről, s ha ti is így vagytok ezzel, nyugodtan kövessetek be, írjatok rám bármelyik webes felületen: instagramtumblrfacebook

basic infos: 
  • Fanninak hívnak
  • 2002-ben születtem
  • 2014 óta írok különféle történeteket, fanfictionöket, verseket
  •  kedvenc K-pop bandáim a BTS és az EXO, de nagyon szeretem a Monsta X-et, a Pentagont, a Got7-t, a Winnert és még sok másik együttest
  • 2016 májusa óta vagyok K-popper, és az első szám, amit hallottam, az a BTS-től a Fire volt 🔥
  • Namjoon és Xiumin az ultimate biasaim <3
  • kedvenc szóló előadóim Zico és GD 
  • a k-popon kívül szívesen hallgatok más zenéket is, minden műfajban (például 5sos,Weathers, Arctic Monkeys, Troye Sivan, Harry Styles)
  • titokban vicces vagyok lolol
  • szeretek különféle betegségekről írni, a legtöbb történetemben az egyik főszereplő fizikailag vagy mentálisan beteg 
  • minden héten írok egy vagy több verset - én így vezetem le a stresszt :)
  • a fanfiction-ök írása sajnos meglehetősen sok időt vesz igénybe nálam tanév közben :(

Nagyon örülök, ha ezt végigolvastad, köszönöm az érdeklődést!!! <3 Ha bármi kérdésed van velem, vagy a bloggal kapcsolatban, nyugodtan tedd fel akár itt, kommentben, akár facebookon, instagramon! :)


Ui.: Iratkozzatok fel a blogra, vagy lépjetek be a blog facebook csoportjába, hogy mindig értesülhessetek az új történetekről. :)














Megjegyzések

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

The rapist // epilógus

The rapist // 9.

Hungarian Idols // 7.